14 Haziran 2013 Cuma

yirmiyim dedi ama ruhum bin yaşında.

Bir mesaja bir kaç kelimeye sığabilecek kadar basit her şey..ifade edilemeyecek kadar yoğun hislere getirilen bu sığ yorum her şeyin sonu,aslında her şeyin başı.
Yıpranmışlıklar, bunalmalar,özgürlük arayışı bir sonun göstergesi sanırım.Çünkü, en baştan beri ortada olan gerçeği kabullenmemek için bir direniş bizimki.
yaşadıklarımı,iç dünyamda yaşadıklarımı birine anlatmak,elini sobaya değince acı hissetmeyen birine, sobada yanan elin acısını anlatmak kadar zor...Ama ben yine de anlatıyorum.
Çünkü zor olsa da  imkansız değil. Zaten bir şeylerin değişeceğine inanmak, her seferinde tüm benliğinle bunu istemek,inanmak için kendini zorlamak aşkın tanımı bence.
Beklentiler..Hayatımı mahveden saçma beklentilerim..halbuki o haklı, niye yapsın. unutmuş olamaz mı. niye bekliyorum ki.
Yanımda olduğuna inanmak,her hareketini anlamlandırmaya çalışmak ve sonrasında yaşanmışlıkların, yaşanmamışlıkların hayal kırıklığı..
Belki de herkes haklı. O küçümsediğim,asla anlayamayacağımı söylediğim insanlar haklı..Hep bir mesafe olmalı gerçekten..Davranışlarını,olumlu olumsuz tüm hislerinin yoğunluğunu azaltacak bir güç oluşturmalı insan içinde.
Dolu dizgin yaşayıp aynı hazzı almam belki, ama eminim bu kadar mutsuz ve çaresiz hissetmem o zaman. Ego peşinden koşan, hayata dair tüm ilişkilerini strateji üzerine kurmuş insanlar şu an mutlular. Ezik ezik duygularına teslim olmuyorlar. Bastırıyorlar çünkü. Temkinli yaklaşıyorlar daima.
Ama asıl ezik onlar. Çünkü, eğer kendini bırakmazsan,yani içindeki o gerçek seni çıkarıp tüm korkularından,yalnızlıklarından,egolarından sıyrılıp yaşamazsan hayatı, hiçbir zaman hayatın tadını tam olarak alamazsın.çok üzülmezsn belki yaşananlara ama asla çok mutlu olamazsın.
Büyüdüm de aşka dair konuşuyorum. aslında sadece aşk değil bahsettiğim tüm ilişki türleri.
her neyse. dün bir kargo aldım eski yakın arkadaşımdan.. ve çok etkilendim.
gereksiz anlamlar yüklemiyorum sanırım insanlara. haklıyım işte o hala benim tanıdığım sevdiğim inandığım çocuk. tekrar böyle hissetmek çok iyi geldi. Alakasız bir geçiş oldu ama aslında bi yerden bağladım konuyu buraya. ya da olsun zaten benim blogum benim kararım!
Hadi gidiyorum.
günün şarkısı :http://www.youtube.com/watch?v=r5B4KS7GP9A


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder