2 Ocak 2014 Perşembe

merry christmas :)

İnsanlar ikiye ayrılır, yılbaşı kutlayanlar ve diğerleri. Yılbaşı kutlayanlar da ikiye ayrılır 10dan geri sayanlar ve diğerleri.
Mutlu insanlar görüyorum.Bir geceye konsantre olmuş,aylar öncesinden hazırlanmış insanlar. anlamsız telaşları komik gözüküyorsa da, bazen onların yerinde olmak istemiyor değilim. Tek bir geceyle hayatının değişeceğine inanmak, bunu umut etmek; sınava hiç çalışmadan girip geçmeyi hayal etmekle aynı şey.
Sen ne verdin ya da naptın da ne bekliyorsun hayattan,orası ayrı tabi. Hadi canım eller havaya!
Aslında evrene olumlu sinyal gönderme isteğinizi anlıyorum. Quantum diye birşey var , kesinlikle iyi iyiyi çekiyor. Önemli olan samimiyet.
Samimiyet deyince.. Daha bugün yaşadığım bir olay özsamimiyetin en önemli his olduğunu gösterdi bana. Eğer, kendine karşı samimi diilsen, kimsenin görmediği , bilmediği, o özel alanlarda, kendi iç dünyanda kendine karşı samimi değilsen, bir başkasına inanman da güçleşiyor. Herkesi kendin gibi sanma klişesi de burdan geliyor bence.
Klişelere bu kadar takılıyorum ama klasik olan her şeyin yeri de başkadır hani.
Her neyse, yeni yıl diyordum..Yeni umutlar.. Aslında en çok ben sevinmeliyim, ben kutlamalıyım başarısızlıklarla dolu bir yılın bitişini.Ama işte, yeni yılıın ikinci gününde de hiçbir şeyin değişmediğini görmemle yeniden sorguluyorum o geri sayım yapanları. Noldu eğlendiniz falan ya, uyandığınızda her şey mükemmel mi oldu ? O abartılı sevinç ne öyle.
Müthiş bir önyargıyla kafamda yılbaşı gecesi için oluşan, sarhoş taklidi yapan,yüzü makyajdan gözükmeyen kızlarımız. Ve hayatında hiç kız görmemişcesine tek eğlencesi onlara bakmak olan erkeklerimiz. Nitekim öyle olduğunu da görüyoruz her yılbaşı sonrası haberlerde.
Bir yanlış kendini her seferinde bu kadar net yinelerken, ısrarla her yıl tekrar ediyor oluşumuza da diyecek lafım yok.
Yeni yıl..Yeni başlangıçlar. Yeni olan her şeyin dayanılmaz çekimi. Belki de tüm dünya çılgınlar gibi yeni yılı kutlarken, beni düşündüren bu. Yeni olma fikri. Yeni olamama korkusu. Tek özelliği yeni diye birşeyin seviliyor olması. Yeni diye merak ediliyor olması.
Eskinin de ayrı bir yeri vardır ama yapmayın. Silip geçmeyin böyle.
Zaman sadece bir pekiştireç her şey bunu görebilmekle başlıyor.Mutluluğunu unutma ki, umutla dolsun için her hatırladığında. Kırgınlığını unutma ki, bağışıklık kazan ve daha az kırıl her defasında. Zamanı bir son ya da başlanıç diil, baişlangıç ve bitiş insanın içinde. İlk önce bunu fark edin, sonra konuşalım.
Yeni yılın ilk bilmem neyicilere selam olsun, ben yeni yılın ilk şarkısını dinlerken : http://www.youtube.com/watch?v=Qt2mbGP6vFI&feature=share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder